معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

هنگامی که صحبت از باز سازی و یا طراحی نمای بیرونی ساختمان به میان می آید ، اکثر سازندگان چیزی که به ذهنشان می رسد مواد و متریالهای است که در گذشته از آن استفاده کرده اند مانند آجر ، سیمان ، چوب ، سنگ و … . اما امروزه دیگر استفاده از مواد پر هزینه و سنگین طرفداران خود را کم کم از دست داده و جای خود را به محصولات جدید می دهند . فایبر سمنت محصولی جهانی است که مدتهاست جایگزین دیگر متریالها در ساخت و بازسازی شده است .

تولید فایبر سمنت طرح آجری

یکی از نماهایی که شاید بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می گیرد چوب و آجر است . حال این سوال پیش می اید که ایا در فایبر سمنت محصولی وجود دارد که بتواند جایگزین آجر باشد ؟ چیزی که در پاسخ باید گفت این است که نوین اراد توانسته است با اتکا به تجربیات و توانمندی های مجموعه خود فایبرسمنت برد با طراحی آجری ویژه نما و با ابعاد دلخواه را تولید نماید.

افزایش انتظارات برای طراحی بیرونی به همراه افزایش هزینه مصالح موجود در بازار ما را بر آن داشت تا تمام توان خود را به کار گرفته تا با ارائه فایبرسمنت طرح آجر یا پانل سیمانی طرح آجر نیاز کشور را در این زمینه براورده نموده وبار دیگر انقلابی در صنعت سبک سازی به پا کنیم.

مزایای طرح آجری فایبرسمنت برد نوین آراد

  • تنوع در رنگ، شکل و سایز
  • نانوپوش، آبگریز و قابل تنفس بودن آجرسمنت که آن را سازگار با شرایط جوی مختلف می کند
  • مقاوم در برابر زلزله به دلیل سبک بودن
  • ماندگاری و طول عمر بیشتری نسبت به محصولات مشابه
  • سرعت اجرای بسیار بالا
  • عدم ایجاد ضایعات ساختمانی و سرو صدای زیاد هنگام تخریب
  • کاهش هزینه ساخت وساز به دلیل سبکی وسرعت بالای اجرا
  • اجرای آسان بویژه برای ساختمانهای مرتفع

فایبرسمنت ایرانی

صفحات سیمانی سمنت برد «فایبر سمنت برد»، یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، فایبرسمنت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی نوین آراد، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

مشخصات طرح آجری فایبرسمنت برد نوین آراد:

ضخامت این محصول ، حدود۱۲ میلیمتر و به ایعاد ۲/۴۴× ۱۲۲ سانتیمتر که حمل و نصب آسان باشد.
برای ثبت سفارش و درخواست با ابعاد دلخواه، کافیست با نوین آراد تماس بگیرید.

نوین آراد با تکیه بر تجربه ۱۶ ساله خود در زمینه امور ساخت و ساز، به شما فایبرسمنت برد کنامیت را پیشنهاد می نماید. قیمت رقابتی همراه با کیفیت استاندارد فایبرسمنت در کنار مشاوره های تخصصی، می تواند شما را در موفقیت پروژه تان ، یاری رساند.

پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت برد) صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که خواص مکانیکی آنها با استفاده از سیلیس و الیاف سلولزی بهبود یافته است . الیاف سلولزی به کار رفته در این صفحات، باعث افزایش مقاومت آنها در برابر تنش های فشاری و کششی ناشی از تغییرات دما شده و از بروز عیوب مختلف همچون ترک خوردگی و اعوجاج جلوگیری می کند. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 262 تاريخ : يکشنبه 28 مهر 1398 ساعت: 15:38

چطور یک محیط را عایق صوتی و آکوستیک کنیم؟ بدون شک ، حفظ حریم خصوصی یکی از مهمترین عناصر هنگام طراحی یک فضای زندگی است. سیستم پنل های سیمانی فایبر سمنت با جلوگیری از انتقال صحیح صدا از یک اتاق به اتاق دیگر ، لذت بردن از فضای زندگی شما را به حداکثر می رساند. این موضوع باعث می شود که شما بتوانید محل زندگی و یا محل کار خود را آن طور که می خواهید بسازید.

پانل های فایبر سمنت برد طیف گسترده ای از فرصت های طراحی، همراه با استانداردهای با کیفیت بالا را برای طراحی داخلی ارائه می دهد. چه برای روکش دیوارها و یا سقف های داخلی . فایبرسمنت یک بافت سطح ظریف و یک رنگ کاملاً دقیق را نشان می دهند. این امر باعث می شود صفحات فایبرسمنت منحصر به فرد و با ظاهر طبیعی مطبوع و جلوه ای بی نظیر به یک ویژگی منحصر به فرد تبدیل شوند.

چطور یک محیط را عایق صوتی و آکوستیک کنیم؟

عایق‌های صوتی دسته زیادی از مواد مختلف را شامل می‌شود. پشم سنگ، پشم شیشه، فوم‌ها و بسیاری موارد دیگر، عایق‌هایی هستند که سالیان سال به عنوان عایق صوتی به‌کار برده می‌شوند.

با توجه به تجربیات بدست آمده و تحقیقات و آزمایشات انجام شده در حال حاضر بهترین روش اجرای عایق صوتی بر روی دیوار مشترک آپارتمان ها ، دفاتر کار ، سالن های ورزشی و ... استفاده از فایبرسمنت می باشد . فایبر سمنت علاوه بر عایق بندی محل زندگی و کار شما ، زیبایی را نیز برای شما به ارمغان می آورد. 

 

قیمت فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ساختمان ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

 

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 273 تاريخ : يکشنبه 28 مهر 1398 ساعت: 15:37

آیا تا به حال لب شما ترک خورده است؟احتمالاً متوجه می‌شوید که ابتدا پوست لب خشک و سپس شروع به ترک برداشتن کرده است. اگر به ترک لب‌تان بی‌توجهی می‌کردید،خشکی آن به قدری شدت می‌یافت که باعث وسیع و عمیق شدن ترک و در نهایت خونریزی در آن می‌شد.

این مثال ساده نمونه‌ی بارزی از یک نوع شقاق بود که می‌تواند بارها برای بدن هر فردی رخ داده باشد.شقاق یک ترک‌خوردگی باریک با طول و عمق مشخص است که ممکن است در پوست یا یک دیواره‌ی یا غشای مخاطی ایجاد شود.

شقاق یا فیشر چیست؟

شقاق یا فیشر یک بیماری بسیار شایع است که اگر زود اقدام به پیگیری آن شود می تواند به راحتی درمان شود. بسته به ناحیه‌ای که دچار شکاف یا ترک ایجاد شده است انواع شقاق در بدن انسان ایجاد و نام‌گذاری می‌شود. شقاق مقعد و شقاق پا، دو شکاف مشترکی هستند که در بدن رخ می‌دهند.
شقاق با نام علمی فیشر فقط یک ترک یا پارگی دیواره‌ی پوشش داخلی بدن یا سطوح خارجی پوست است که نباید با برش اشتباه شود. در شقاق کشش دیواره باعث از هم گسیختگی آن می‌شود که در صورت عدم درمان به موقع به زخم‌های باز بزرگ تبدیل خواهد شد که می‌تواند عضلات زیرین را نیز درگیر کند.
حال اگر این ترک یا پارگی در دیواره‌ی درونی کانال مقعد ـ لوله کوتاه مابین دو دریچه‌ی ابتدایی و انتهایی مقعد که چهار سانتی‌متر انتهایی لوله‌ی گوارشی یعنی راست‌روده را تشکیل می‌دهدـ رخ دهد، شقاق یا فیشر مقعد نامیده می‌شود. فیشر مقعد یک بیماری شایع است که اغلب با دیگر اختلالات ناحیه‌ی مقعد مانند بواسیر اشتباه گرفته می‌شود.جراحی شقاق یکی از دیگر خدمات شفا کلینیک به شمار می رود.بیماری شقاق یا فیشر مقعد برای عموم مردم تقریبا یک چیز عادی است و افراد بسیاری به آن دچار می‌شوند، ولی غالبا با بواسیر که آن هم با درد و خون ریزی همراه است اشتباه گرفته می‌شود.

چگونه با وجود شباهت بین شقاق و بواسیر این بیماری را تشخیص دهیم؟

  • بواسیر بیماری است که در اثر فشار زیاد به ناحیه مقعد ایجاد می شود، در این بیماری بالشتک هایی که وظیفه دفع را بر عهده داشته دچار آسیب می شوند. به بیانی دیگر می توان گفت بیماری بواسیر همان گشاد شدن یا واریسی شدن عروق ناحیه ی مقعد است.

از علل شایع شقاق چه می دانید؟

بیشترین عللی که باعث می شود خطر ابتلا به بیماری شقاق افزایش یابد

  • یبوست
  • اسهال مزمن
  • کم تحرکی
  • رابطه جنسی مقعدی
  • تنگی دریچه ی مقعد
  • بارداری و زایمان سخت
  • خاراندن مداوم مقعد
  • بیماری های مقاربتی
  • شقاق نیز مانند بواسیر حاصل وارد آمدن فشار بیش از اندازه به این ناحیه است. در این بیماری دیواره مقعد ترک خورده و زخم می شود.
  • هر دوی این بیماری ها درد شدیدی را ایجاد می کند اما درد بواسیر به گونه ای است که بیمار در تمام طول روز آن را تجربه می کند در صورتی که شقاق تنها هنگام اجابت درد و سوزش ایجاد می کند.
  • بسیاری از بیماران مبتلا به شقاق به علت درد قادر به تحمل معاینه نیستند اما اگر پزشک موفق مشاهده مقعد شود، ترکی را که در دیواره مقعد ایجاد شده مشاهده خواهد نمود. در صورتی که بواسیر موجب تورم عروق شده و پزشک در طی معاینه و یا خود بیمار زائده های بیرون زده از مقعد را لمس می کند.

علل بیماری شقاق یا فیشر مقعد

بیماری شقاق یا فیشر در اثر ضربه و فشار به پوشش داخلی دیواره‌ی مقعد هنگام اجابت مزاج یا دیگر علل کشش کانال مقعد ترک یا شکاف ایجاد می‌شود. البته با وجود اینکه علت دقیق شقاق مقعد ناشناخته است، اما تصور می‌شود که عامل شروع بیماری همین ضربه‌ی سخت به دیواره کانال مقعد است.

عوامل ایجاد کننده شقاق در بانوان

یکی از مهم ترین عواملی که باعث ایجاد شقاق در زنان می باشد و همین علت هم باعث شده که شیوع این بیماری در زنان بیشتر دیده شود بارداری و زایمان سخت می باشد.

شقاق مقعد

شقاق مقعدبه شکل یک قطره اشک خطی دردناک و یا ایجاد شکاف در بافت پوششی نرم و مرطوب (مخاط) قسمت انتهایی کانال مقعد ظاهر می‌شود که در کوتاه مدت معمولاً تنها شامل سطح پوشش دیواره‌های داخلی مقعد و در بلندمدت به صورت عمقی‌تر تمام ضخامت مخاط مقعد را درگیر می‌کند. شقاق یا فیشر مقعد با شیوع یکسان در هر دو جنس زن و مرد اتفاق می‌افتد.

البته احتمال شقاق مقعد در زنان پس از زایمان و در افراد مبتلا به بیماری کرون بیشتر است. این بیماری اغلب در سنین جوانی و میان سالی رخ می‌دهد. با افزایش سن احتمال ابتلا به فیشر مقعد کم می‌شود. این بیماری در کودکان کمتر از یک سال نیز بسیار دیده می‌شود.
در نیمی از موارد امکان بهبود با خودمراقبتی فرد و اصلاح عادات غلط تغذیه‌ای و جلوگیری از یبوست وجود دارد. با این‌ حال احتمال عود بیماری در صورت تکرار فشار در ناحیه‌ی آسیب دیده هست. شکست درمان طبی شقاق نشانه‌ای برای درمان جراحی آن است. امروزه محققان به‌ شدت دنبال راهی برای پیدا کردن یک درمان دارویی موفق و جایگزین درمان جراحی فیشر مقعدی هستند.

از روش های درمان خانگی شقاق چه می دانید؟

روش های درمان خانگی برای شقاق های اولیه و کوچک ممکن است موثر و کارآمد باشند و اثر درمانی داشته باشند ولی نمی تواند پاسخ درستی برای شقاق های حاد و پیشرفته به حساب بیایند ولی در کاهش علائم و نشانه ها نقش موثری دارند .

  1. آب : اگردچار شقاق یا بواسیر شدید روزانه ۸ الی ۹ لیوان آب بخورید که دشمن این بیماری آب است.
  2. منابع غنی از فیبر : میوه ها ، سبزیجات ، حبوبات و آجیل از غنی ترین منابع فیبر می باشند .
  3. روغن زیتون : ملین کننده مجاری اداری می باشد و باعث می شود که مدفوه به آسانی دفع شود.
  4. آلوئه ورا : ژل داخل برگ های آلوئه ورا را مستقیما به برای محل شقاق خود استفاده کنید که یک الیتام دهنده درد می باشد.
  5. نشستن در آب گرم : یکی از موثرترین راه های کاهش درد نشستن در لگن آب گرم در مدت زمان ۲۰ دقیقه می باشد.
  6. سرکه سیب : مقدار یعسل و سرکه سیب را بر روی شقاق بمالید.
  7. شیر : شیر گرم برای تنظیم حرکات روده بسیار مفید است .
  8. از زور زدن و نشستن طولانی مدت در توالت بپرهیزید.
  9. وازلین و چرب کننده ها : برای جلوگیری از خروج راحت تر مدفوع از مقعد می توانید از وازلین و چرب کننده های طبیعی استفاده نمایید و مقعد خود را چرب نمایید.

نحوه تشخیص بیماری شقاق به چه صورت است؟

زمانیکه فرد دچار درد و خونریزی در ناحیه مقعد می شود حتما باید به پزشک مراجعه کند تا پزشک متخصص بیماری آن را تشخیص دهد. پزشک با توجه به تمامی علائمی که بیمار بازگو می کند و همچنینمعاینه ناحیه مقعد به صورتیکه طرفین خروجی مقعد را به آرام یم یکشد تا ترک را مشاهده نمود تشخیص بیماری شقاق را می دهد. و با توجه به میران پیشرفت بیماری روش ها یدرمانی را توصیه م یکند.

چه زمانی برای درمان شقاق از لیزر باید استفاده نمود؟

زمانیکه که پیشرفت بیماری شما زیاد شده است و دارو و روش های خانگی در روند بهبود بیماری شما موثر نیستند عمل جراحی به شما پیشنهاد می شود. امروزه با روند رشد تکنولوژی در همه عرصه های زندگی در درمان بیماری ها هم روش لیزر مورد استقبال قرار گرفته است. با روش درمان لیزر دوران نقاهت شما ۲۴ ساعت می باشد و م یتوانید به روند زندگی عادی خود ادامه دهید.

جراحی شقاق با لیزر چه مزایای دارد؟

  1. بدون درد و خونریزی : روش های درمانی با لیزر مانع از خونریزی و درد می شود بدین علت که لیزر تمام مویرگ ها یآسب دیده را ترمیم می کند و مانع از خونریزی می شود .
  2. بدون نیاز به بیهوشی : در روش درمان سنتی شقاق باید بیمار بیهوش شود اما د ردرمان با لیزر از بیهوشی خبری نیست و فقط با بی حسی موضعی این عمل انجام می شود.
  3. بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان : عمل لیزر به صورت سرپایی میباشد و نیازی به بستری شدن ندارد.
  4. عدم ابتلا به بیماری های ویروسی : درانجام عمل لیزر بدون ایجاد برش مانع از ابتلا به بیماری می شود.
  5. عدم نیاز به طی کردن دوره نقاهت : تجربه نشان داده اغلب بیماران پس از انجام روش های جراحی شقاق دچار عدم کنترل در دفع مدفوع و گاز های روده می شوند از همین روی انجام روش جراحی به ندرت صورت می گیرد. ولی درمان فیشر با لیزر بدون هیچ گونه عارضه ای خواهد بود.
  6. عدم نیاز به پانسمان ک پانسمان کردن کاری بسیار دشوار است در درمان شقاق با لیزر مشکل پانسمان کردن وجود ندارد.
  7. هزینه کمتر : لیزر هزینه کمتری نسبت به جراحی های سنتی دارد.

هزینه درمان شقاق

هزینه درمان شقاق با توجه به شرایط بیمار برآورد می شود.پزشک معالج هنگام معاینه بیمار را از وضعیت بیماریش آگاه می کند و در ارتباط با هزینه درمان آن توضیح می دهد.برای اطلاع دقیق از هزینه درمان شقاق میتوانید به مرکز فوق تخصصی درمان بیماریهای نشینمنگاهی شفا کلینیک مراجعه کنید.راه های ارتباط با مرکز درمان شفا کلینیک در ذیل آمده است.

بهترین کلینیک تخصصی درمان شقاق

شفاکلینیک ، مرکز تخصصی درمان بیماری های نشیمنگاهی در تهران ، شفاکلینیک باتکیه بر تحصیلات دانشگاهی و تجربه انبوه درمان بیماری های نشیمنگاهی در تهران، توانسته است به صورت تخصصی ، موفق ظاهر شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : درمان شقاق,بیماری شقاق,درمان خانگی شقاق, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 285 تاريخ : يکشنبه 28 مهر 1398 ساعت: 15:35

چطور یک محیط را عایق صوتی و آکوستیک کنیم؟ بدون شک ، حفظ حریم خصوصی یکی از مهمترین عناصر هنگام طراحی یک فضای زندگی است. سیستم پنل های سیمانی فایبر سمنت با جلوگیری از انتقال صحیح صدا از یک اتاق به اتاق دیگر ، لذت بردن از فضای زندگی شما را به حداکثر می رساند. این موضوع باعث می شود که شما بتوانید محل زندگی و یا محل کار خود را آن طور که می خواهید بسازید.

پانل های فایبر سمنت برد طیف گسترده ای از فرصت های طراحی، همراه با استانداردهای با کیفیت بالا را برای طراحی داخلی ارائه می دهد. چه برای روکش دیوارها و یا سقف های داخلی . فایبرسمنت یک بافت سطح ظریف و یک رنگ کاملاً دقیق را نشان می دهند. این امر باعث می شود صفحات فایبرسمنت منحصر به فرد و با ظاهر طبیعی مطبوع و جلوه ای بی نظیر به یک ویژگی منحصر به فرد تبدیل شوند.

چطور یک محیط را عایق صوتی و آکوستیک کنیم؟

عایق‌های صوتی دسته زیادی از مواد مختلف را شامل می‌شود. پشم سنگ، پشم شیشه، فوم‌ها و بسیاری موارد دیگر، عایق‌هایی هستند که سالیان سال به عنوان عایق صوتی به‌کار برده می‌شوند.

با توجه به تجربیات بدست آمده و تحقیقات و آزمایشات انجام شده در حال حاضر بهترین روش اجرای عایق صوتی بر روی دیوار مشترک آپارتمان ها ، دفاتر کار ، سالن های ورزشی و ... استفاده از فایبرسمنت می باشد . فایبر سمنت علاوه بر عایق بندی محل زندگی و کار شما ، زیبایی را نیز برای شما به ارمغان می آورد. 

 

قیمت فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ساختمان ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

 

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : قیمت فایبر سمنت ,نماسازی ساختمان,فایبرسمنت ایرانی , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 258 تاريخ : يکشنبه 28 مهر 1398 ساعت: 15:32

هنگامی که صحبت از باز سازی و یا طراحی نمای بیرونی ساختمان به میان می آید ، اکثر سازندگان چیزی که به ذهنشان می رسد مواد و متریالهای است که در گذشته از آن استفاده کرده اند مانند آجر ، سیمان ، چوب ، سنگ و … . اما امروزه دیگر استفاده از مواد پر هزینه و سنگین طرفداران خود را کم کم از دست داده و جای خود را به محصولات جدید می دهند . فایبر سمنت محصولی جهانی است که مدتهاست جایگزین دیگر متریالها در ساخت و بازسازی شده است .

تولید فایبر سمنت طرح آجری

یکی از نماهایی که شاید بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می گیرد چوب و آجر است . حال این سوال پیش می اید که ایا در فایبر سمنت محصولی وجود دارد که بتواند جایگزین آجر باشد ؟ چیزی که در پاسخ باید گفت این است که نوین اراد توانسته است با اتکا به تجربیات و توانمندی های مجموعه خود فایبرسمنت برد با طراحی آجری ویژه نما و با ابعاد دلخواه را تولید نماید.

افزایش انتظارات برای طراحی بیرونی به همراه افزایش هزینه مصالح موجود در بازار ما را بر آن داشت تا تمام توان خود را به کار گرفته تا با ارائه فایبرسمنت طرح آجر یا پانل سیمانی طرح آجر نیاز کشور را در این زمینه براورده نموده وبار دیگر انقلابی در صنعت سبک سازی به پا کنیم.

مزایای طرح آجری فایبرسمنت برد نوین آراد

  • تنوع در رنگ، شکل و سایز
  • نانوپوش، آبگریز و قابل تنفس بودن آجرسمنت که آن را سازگار با شرایط جوی مختلف می کند
  • مقاوم در برابر زلزله به دلیل سبک بودن
  • ماندگاری و طول عمر بیشتری نسبت به محصولات مشابه
  • سرعت اجرای بسیار بالا
  • عدم ایجاد ضایعات ساختمانی و سرو صدای زیاد هنگام تخریب
  • کاهش هزینه ساخت وساز به دلیل سبکی وسرعت بالای اجرا
  • اجرای آسان بویژه برای ساختمانهای مرتفع

فایبرسمنت ایرانی

صفحات سیمانی سمنت برد «فایبر سمنت برد»، یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، فایبرسمنت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی نوین آراد، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

مشخصات طرح آجری فایبرسمنت برد نوین آراد:

ضخامت این محصول ، حدود۱۲ میلیمتر و به ایعاد ۲/۴۴× ۱۲۲ سانتیمتر که حمل و نصب آسان باشد.
برای ثبت سفارش و درخواست با ابعاد دلخواه، کافیست با نوین آراد تماس بگیرید.

نوین آراد با تکیه بر تجربه ۱۶ ساله خود در زمینه امور ساخت و ساز، به شما فایبرسمنت برد کنامیت را پیشنهاد می نماید. قیمت رقابتی همراه با کیفیت استاندارد فایبرسمنت در کنار مشاوره های تخصصی، می تواند شما را در موفقیت پروژه تان ، یاری رساند.

پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت برد) صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که خواص مکانیکی آنها با استفاده از سیلیس و الیاف سلولزی بهبود یافته است . الیاف سلولزی به کار رفته در این صفحات، باعث افزایش مقاومت آنها در برابر تنش های فشاری و کششی ناشی از تغییرات دما شده و از بروز عیوب مختلف همچون ترک خوردگی و اعوجاج جلوگیری می کند. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : قیمت فایبر سمنت,فایبر سمنت برد,طرح آجری فایبرسمنت برد, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 269 تاريخ : يکشنبه 28 مهر 1398 ساعت: 15:30

فیلتر هوا در مهاباد: برای خرید فیلتر هوا باید به نوع آن دقت کنید و در نهایت مناسب ترین فیلتر هوا را که برطرف کننده نیازهای شما است را با دقت انتخاب کنید. گاهی به استفاده از ابزارهای مخصوص می توان با توجه به وزن فیلتر هوا، عملکرد آن را مشخص کرد. به علاوه توصیه می شود به نحوه پاکسازی،تمیز کردن و نگهداری فیلتر هوا نیز دقت نمایید.

 

برای اینکه بتوانیم فیلتر هوا مناسب تهیه کنیم باید چه نکاتی را رعایت نماییم؟

اصلی ترین و اساسی ترین نکته برای خرید فیلتر هوا، اندازه فیلتر هوا است. اندازه فیلتر هوا باید دقیقا با سیستم تهویه مطابقت داشته باشد. از این رو باید قبل از خرید ابتدا فیلتر هوا قبلی در سیستم تهویه را اندازه گیری کنیم. اندازه گیری ابعاد در فیلتر هوا کار بسیار ساده ای است. علاوه بر این می توانید از دفترچه راهنمای سیستم تهویه نیز ابعاد فیلتر هوا به دست آورید.

به طور کلی برای اندازه گیری فیلتر هوا دو روش اسمی و اندازه گیری واقعی وجود دارد. برخی از انواع فیلتر هوا دارای اسم مشخصی می باشند که خرید فیلتر هوا را بسیار آسان تر می نمایند.

در روش دوم باید به صورت دقیق فیلتر هوا را اندازه گیری کرد در صورت نیاز، ضخامت فیلتر هوا نیز باید اندازه گیری شود، زیا در برخی موارد ضخامت در فیلتر هوا متغیر است. به طور کلی ضخامت در برخی از انواع فیلتر هوا از زیر یک اینچ تا حدود بیش 6 اینچ متفاوت است.

 

خط تولید فیلتر هوای خودرو به چه صورت است؟

  • تامین کننده مواد اولیه ایزو و پلی، تور آلومینیومی، قالب ، کاغذ چین خورده . کاعذ خام ( رول)
  • مواد اولیه فیلترهوا. کاغذ خام . کاغذ چین شده
  • کاغذ فیلترهوا خودروهای سبک و سنگین در اوزان و عرض های مختلف
  • کاغذ فیلترهوای صنعتی

 

فروش فیلتر هوای خودرو با بهترین کیفیت

فروش انواع فیلتر هوای ماشین هیوندای،هیوندا ،نیسان ،تويوتا، بی ام دبلیو ،لیفان، ایسوزو، برلیانس.شرکت سام صنعت قومس سازنده مستقیم و بدون واسطه خطوط تولید فیلتر هوا در درود می باشد.لطفا برای راهنمایی بیشتر در مورد انواع فیلتر با ما در ارتباط باشید، کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود.

به طور کلی خودرو‌ها از دو فیلتر هوا و روغن به صورت ثابت استفاده می‌کنند و برای جلوگیری از ورود ناخالصی‌های موجود در سوخت مورد استفاده به سیکل احتراق موتور نیز از صافی بنزین یا فیلتر بنزین بهره گرفته می‌شود.

 

تنظیم میزان هوای ورودی موتور و جذب ناخالصی ها

فیلتر هوا نقش تنظیم میزان هوای ورودی موتور و جذب ناخالصی ها و ذرات هوا را بر عهده دارد و می توان گفت همانگونه که ریه در بدن انسان نقش مهم و اساسی دارد؛ فیلتر هوا نیز در خودرو نقش اساسی دارد و بسیار مهم و ضروری است و در صورتی که به موقع تعویض نشود تنفس خودرو را دچار مشکل خواهد کرد.

همچنین کثیف بودن فیلتر هوای خودرو سوخت بنزین را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و اگر به موقع تعویض نشود و کثیف شود هوا به درستی به سوخت نرسیده و مصرف بنزین در خودرو افزایش می یابد.

فیلتر هوا علاوه بر موتور خودرو در کابین خودرو نیز کاربرد دارد و هوای ورودی کابین خودرو را تصفیه می کند.اما می توان گفت مهم ترین و اصلی ترین نقش فیلتر هوا در خودرو ،تصفیه هوای ورودی به موتور خودرو و سیستم سوخت خودرو است.

 

کاربرد و مزایای استفاده از فیلتر هوا در مهاباد

فیلتر هوا در مهاباد: به طور معمول هر ۱۰ هزار کیلومتر رانندگی با خودرو، باید فیلتر هوای آن عوض شود، در صورت به تعویق انداختن تعویض فیلتر هوا، راندمان عملکردی خودرو کاهش می‌یابد و هوای کافی به سیستم احتراق اتومبیل نمی‌رسد، از همین رو به تعویق انداختن تعویض فیلتر هوا، مصرف سوخت اتومبیل را تا ۲۵ درصد افزایش می‌دهد.

چه عواملی جریان هوا به موتور را کاهش دهد؟

فیلتر هوا آلوده می‌تواند جریان هوا را به موتور کاهش دهد و به معنای واقعی کلمه موجب خفه شدن آن شود. در نتیجه سیستم کنترل انتشار گاز و دود خودرو را تحت تاثیر قرار دهد. تعویض فیلتر هوا این مشکلات را از بین برده و موجب کاهش انتشار دود و به هدر رفتن سوخت، صرفه‌جویی در وقت وهزینه می‌شود.

بنابراین مهم ترین کاربرد فیلتر هوا، تصفیه هوا است. حتما تا کنون انواع متعددی از فیلتر های هوا را دیده اید و یا استفاده کرده اید و یا حتی شاید در انتخاب فیلتر هوا مناسب دچار تردید شده اید و مردد هستید که کدام نوع از فیلتر مناسب خودرو شما است، نگران  نباشید ما همراه شما هستیم.

شرکت های تولید کننده فیلتر هوا

شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع،کارخانجات،آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی، ساخت، تامین مواد، نصب و راه اندازی، تولید فیلترهوا، نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد.

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین را بشناسیم

هنگامی که فیلتر هوا در اتومبیل شما مسدود می‌شود به کیفیت و کمیت هوایی که وارد موتور می‌شود تاثیر می‌گذارد. این بدان معنا است که می‌تواند مستقیما بر روی کارکرد و سلامت موتور ماشین نیز تاثیر بگذارد. فیلتر هوای کثیف و مسدود شده، مقدار جریان هوای ورودی به موتور خودرو را کاهش می دهد. کاهش مقدار هوای ورودی، باعث افت عملکرد و همچنین مشکلات دیگری در عملکرد خودرو می شود.

مواد اولیه فیلتر هوا چه می تواند باشد؟

مواد اولیه فیلتر هوا از دو نوع تشکیل شده است که به شرح زیر می باشد: پلی‌یورتان‌ها ،اولین پلی‌یورتانها، از واکنش دی‌ ایزوسیانات تولیدشدند. آلیتان‌ها ترکیباتی هستند که در ساختار آنها پیوند یورتانی وجود دارد.

پلی‌یورتان (PU) نام عمومی پلیمرهایی است که دارای پیوند یورتانی می‌باشند. پیوند یورتانی از طریق واکنش افزایشی بین یک گروه ایزوسیانات و یک ترکیب دارای هیدروژن فعال مثل گروه هیدروکسیل تشکیل شده است.

گروه‌های ایزوسیانات به شدت واکنش پذیر بوده و به همین علت پیشرفت واکنش آنها نیاز به افزایش دما ندارد.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : فیلتر هوا,تولید فیلترهوا,کاربرد فیلتر هوا,عویض فیلتر هوا,فیلتر هوای خودرو, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 250 تاريخ : چهارشنبه 24 مهر 1398 ساعت: 15:01

فیلتر هوا در مهاباد: برای خرید فیلتر هوا باید به نوع آن دقت کنید و در نهایت مناسب ترین فیلتر هوا را که برطرف کننده نیازهای شما است را با دقت انتخاب کنید. گاهی به استفاده از ابزارهای مخصوص می توان با توجه به وزن فیلتر هوا، عملکرد آن را مشخص کرد. به علاوه توصیه می شود به نحوه پاکسازی،تمیز کردن و نگهداری فیلتر هوا نیز دقت نمایید.

 

برای اینکه بتوانیم فیلتر هوا مناسب تهیه کنیم باید چه نکاتی را رعایت نماییم؟

اصلی ترین و اساسی ترین نکته برای خرید فیلتر هوا، اندازه فیلتر هوا است. اندازه فیلتر هوا باید دقیقا با سیستم تهویه مطابقت داشته باشد. از این رو باید قبل از خرید ابتدا فیلتر هوا قبلی در سیستم تهویه را اندازه گیری کنیم. اندازه گیری ابعاد در فیلتر هوا کار بسیار ساده ای است. علاوه بر این می توانید از دفترچه راهنمای سیستم تهویه نیز ابعاد فیلتر هوا به دست آورید.

به طور کلی برای اندازه گیری فیلتر هوا دو روش اسمی و اندازه گیری واقعی وجود دارد. برخی از انواع فیلتر هوا دارای اسم مشخصی می باشند که خرید فیلتر هوا را بسیار آسان تر می نمایند.

در روش دوم باید به صورت دقیق فیلتر هوا را اندازه گیری کرد در صورت نیاز، ضخامت فیلتر هوا نیز باید اندازه گیری شود، زیا در برخی موارد ضخامت در فیلتر هوا متغیر است. به طور کلی ضخامت در برخی از انواع فیلتر هوا از زیر یک اینچ تا حدود بیش 6 اینچ متفاوت است.

 

خط تولید فیلتر هوای خودرو به چه صورت است؟

  • تامین کننده مواد اولیه ایزو و پلی، تور آلومینیومی، قالب ، کاغذ چین خورده . کاعذ خام ( رول)
  • مواد اولیه فیلترهوا. کاغذ خام . کاغذ چین شده
  • کاغذ فیلترهوا خودروهای سبک و سنگین در اوزان و عرض های مختلف
  • کاغذ فیلترهوای صنعتی

دیگران نیز این مطلب را خوانده اند:

_________________________________________

فیلتر بنزین چیست و چه وظیفه ای در خودرو دارد؟

سیستم مصرف هوا در خودرو

اهمیت نگهداری فیلتر هوا

فیلتر هوا چیست و جایگاهش کجاست؟

هدف از فیلتر هوای خودرو چیست؟

فیلتر روغن چیست و چه وظیفه ای دارد؟

 

فروش فیلتر هوای خودرو با بهترین کیفیت

فروش انواع فیلتر هوای ماشین هیوندای،هیوندا ،نیسان ،تويوتا، بی ام دبلیو ،لیفان، ایسوزو، برلیانس.شرکت سام صنعت قومس سازنده مستقیم و بدون واسطه خطوط تولید فیلتر هوا در درود می باشد.لطفا برای راهنمایی بیشتر در مورد انواع فیلتر با ما در ارتباط باشید، کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود.

به طور کلی خودرو‌ها از دو فیلتر هوا و روغن به صورت ثابت استفاده می‌کنند و برای جلوگیری از ورود ناخالصی‌های موجود در سوخت مورد استفاده به سیکل احتراق موتور نیز از صافی بنزین یا فیلتر بنزین بهره گرفته می‌شود.

 

تنظیم میزان هوای ورودی موتور و جذب ناخالصی ها

فیلتر هوا نقش تنظیم میزان هوای ورودی موتور و جذب ناخالصی ها و ذرات هوا را بر عهده دارد و می توان گفت همانگونه که ریه در بدن انسان نقش مهم و اساسی دارد؛ فیلتر هوا نیز در خودرو نقش اساسی دارد و بسیار مهم و ضروری است و در صورتی که به موقع تعویض نشود تنفس خودرو را دچار مشکل خواهد کرد.

همچنین کثیف بودن فیلتر هوای خودرو سوخت بنزین را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و اگر به موقع تعویض نشود و کثیف شود هوا به درستی به سوخت نرسیده و مصرف بنزین در خودرو افزایش می یابد.

فیلتر هوا علاوه بر موتور خودرو در کابین خودرو نیز کاربرد دارد و هوای ورودی کابین خودرو را تصفیه می کند.اما می توان گفت مهم ترین و اصلی ترین نقش فیلتر هوا در خودرو ،تصفیه هوای ورودی به موتور خودرو و سیستم سوخت خودرو است.

فیلتر هوا در فسا
فیلتر هوا در فسا

 

کاربرد و مزایای استفاده از فیلتر هوا در مهاباد

فیلتر هوا در مهاباد: به طور معمول هر ۱۰ هزار کیلومتر رانندگی با خودرو، باید فیلتر هوای آن عوض شود، در صورت به تعویق انداختن تعویض فیلتر هوا، راندمان عملکردی خودرو کاهش می‌یابد و هوای کافی به سیستم احتراق اتومبیل نمی‌رسد، از همین رو به تعویق انداختن تعویض فیلتر هوا، مصرف سوخت اتومبیل را تا ۲۵ درصد افزایش می‌دهد.

چه عواملی جریان هوا به موتور را کاهش دهد؟

فیلتر هوا آلوده می‌تواند جریان هوا را به موتور کاهش دهد و به معنای واقعی کلمه موجب خفه شدن آن شود. در نتیجه سیستم کنترل انتشار گاز و دود خودرو را تحت تاثیر قرار دهد. تعویض فیلتر هوا این مشکلات را از بین برده و موجب کاهش انتشار دود و به هدر رفتن سوخت، صرفه‌جویی در وقت وهزینه می‌شود.

بنابراین مهم ترین کاربرد فیلتر هوا، تصفیه هوا است. حتما تا کنون انواع متعددی از فیلتر های هوا را دیده اید و یا استفاده کرده اید و یا حتی شاید در انتخاب فیلتر هوا مناسب دچار تردید شده اید و مردد هستید که کدام نوع از فیلتر مناسب خودرو شما است، نگران  نباشید ما همراه شما هستیم.

شرکت های تولید کننده فیلتر هوا

شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع،کارخانجات،آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی، ساخت، تامین مواد، نصب و راه اندازی، تولید فیلترهوا، نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد.

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین را بشناسیم

هنگامی که فیلتر هوا در اتومبیل شما مسدود می‌شود به کیفیت و کمیت هوایی که وارد موتور می‌شود تاثیر می‌گذارد. این بدان معنا است که می‌تواند مستقیما بر روی کارکرد و سلامت موتور ماشین نیز تاثیر بگذارد. فیلتر هوای کثیف و مسدود شده، مقدار جریان هوای ورودی به موتور خودرو را کاهش می دهد. کاهش مقدار هوای ورودی، باعث افت عملکرد و همچنین مشکلات دیگری در عملکرد خودرو می شود.

مواد اولیه فیلتر هوا چه می تواند باشد؟

مواد اولیه فیلتر هوا از دو نوع تشکیل شده است که به شرح زیر می باشد:پلی‌یورتان‌ها ،اولین پلی‌یورتانها، از واکنش دی‌ ایزوسیانات تولیدشدند. آلیتان‌ها ترکیباتی هستند که در ساختار آنها پیوند یورتانی وجود دارد.

پلی‌یورتان (PU) نام عمومی پلیمرهایی است که دارای پیوند یورتانی می‌باشند. پیوند یورتانی از طریق واکنش افزایشی بین یک گروه ایزوسیانات و یک ترکیب دارای هیدروژن فعال مثل گروه هیدروکسیل تشکیل شده است.

گروه‌های ایزوسیانات به شدت واکنش پذیر بوده و به همین علت پیشرفت واکنش آنها نیاز به افزایش دما ندارد.

فیلتر هوا در مهاباد

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : دستگاه پرس هلدینگ,دستگاه هدمیکس,فیلتر هوا ماشین,کاغذفیلتر هوا, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 296 تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت: 16:09

خط تولید فیلتر هوا در سمنان: فیلتر هوای خودرو لازمه هر ماشینی است تا از عبور و مرور گرد و خاک به درون موتور جلوگیری نماید، یک فیلتر کثیف باعث کند شدن جریان هوا می شود و سیستم را سخت تر می کند. برای خرید و دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره فیلتر هوا در سمنان با ما تماس بگیرید.

خط تولید فیلتر هوا در سمنان

در ساخت خط تولید فیلتر هوا دو ماده اولیه به صورت دستی طبق فرمول خاصی ترکیب و با میکسر صنعتی دستی مخلوط و در قسمت مواد ریز قالب های پلاستیکی ریخته می شوند و بعد از گذشت چند دقیقه تبدیل به فیلتر هوا می گردند این تکنولوژی جدید بوده و نیاز به گاز یا آب ندارد، برای راه اندازی کسب و کار جدید و آشنایی با خط تولید فیلتر هوا در سمنان با ما همراه باشید.

فروش مستقیم دستگاه تولید فیلتر هوا

فروش مستقیم و بدون واسطه دستگاه تولید فیلتر هوا (بدون واسطه.مستقیم ازکارخانه) شرکت صنعت سگال تولید کننده و توزیع کننده ی انواع فیلتر هوای خودرو، از  شما علاقه مندان به تولید محصولات فیلتر هوا دعوت به همکاری می نماید. مشاوره و بازدید از خط تولید دستگاه فیلتر هوا، ارسال دستگاه به سراسر نقاط ایران به همراه آموزش نصب و راه اندازی.

خط تولید فیلتر هوا در سمنان
خط تولید فیلتر هوا در سمنان

راه اندازی کسب و کار فیلتر هوا

امروزه داشتن شغل دوم بادرآمد بالا یکی از ضروریات زندگی می باشد داشتن شغلی پردرآمد علاوه بر تامین نیازهای مالی از نظر روحی نیز باعث آرامش خیال می گردد.کاری تمیز، بدون بو و بدون آلودگی، تولید فیلتر هوای خودرو از جمله مشاغلی است که به تنهایی می تواند حتی بعنوان شغل اول با درآمدزایی بالا مورد استفاده قرار گیرد.

تولید انواع فیلتر هوای اتومبیل، شغلی بسیار آسان با درآمد بالا، استفاده از دستگاه های جدید و بدون نیاز به حرارت بسیار ساده و آسان است که نیاز به فضای زیاد یا تخصص ندارد.شغلی مستقل، پردرآمد وآینده دار بدون سختی ونگرانی، برای جوانان بیکار و افرادی که می خواهند بطورمستقل کار کنند و مناسب برای تمامی شهرهای کوچک وبزرگ می باشد.

ویژگی های مکان تولید فیلتر هوا در سمنان

خط تولید فیلتر هوا در سمنان: کاری بدون سر و صدا. بدون آلودگی ، بدون خطر. بدون دود و بو و بدون سنگینی وزحمت. ۱۵ الی ۲۰ متر جا می خواهد، حتی درکوچکترین فضا و یا هرجا که برق معمولی ۲۲۰ ولت داشته باشد.

خدمات شرکت صنعت فیلتر در سمنان

پخش و فروش انواع مواد مرغوب فیلترهوا
ساخت و فروش تجهیزات خط تولید مکانیکی
ساخت و راه اندازی خط تولید نیمه اتوماتیک
ساخت و راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک
مشاوره در خصوص هر نوع دستگاه تولید فیلتر هوا
ساخت و راه اندازی چین کن و چسب زن کاغذ فیلتر

شرکت های تولید کننده فیلتر هوا

همکاران ما در شرکت صنعت فیلتر سگال آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های مختلف فروش و مشاوره هستند و همچنین اگر می خواهید خط تولید فیلتر هوا راه بیندازید می توانید از کارشناسان بخش مشاوره و تضمین خرید دستگاه رباتیک تولید فیلتر هوا و بخش مربوط به دستگاه چین کن کاغذ کمک بگیرید.

تنظیم میزان هوای ورودی موتور با فیلتر هوا

فیلتر هوا نقش تنظیم میزان هوای ورودی موتور و جذب ناخالصی ها و ذرات هوا را بر عهده دارد و می توان گفت همانگونه که ریه در بدن انسان نقش مهم و اساسی دارد؛فیلتر هوا نیز در خودرونقش اساسی دارد و بسیار مهم و ضروری است و در صورتی که به موقع تعویض نشود تنفس خودرو را دچار مشکل خواهد کرد.

همچنین کثیف بودن فیلتر هوای خودرو سوخت بنزین را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و اگر به موقع تعویض نشود و کثیف شود هوا به درستی به سوخت نرسیده و مصرف بنزین در خودرو افزایش می یابد.

فیلتر هوا علاوه بر موتور خودرو در کابین خودرو نیز کاربرد دارد و هوای ورودی کابین خودرو را تصفیه می کند.اما می توان گفت مهم ترین و اصلی ترین نقش فیلتر هوا در خودرو ،تصفیه هوای ورودی به موتور خودرو و سیستم سوخت خودرو است.

مزیت های دستگاه تزریق فوم فشار بالا در سمنان

دستگاه تزریق فوم فشار بالا همانطور که از نامش پیداست با فشار بالایی دو مایع پلی و ایزو را با هم ترکیب و میکس می نماید و در نتیجه واکنش تشکیل فوم پلی یورتان به طور کامل انجام می گیرد و محصول با کیفیتی در مقایسه با دستگاه تزریق فشار پایین می توان تولید نمود.

از مزیت های دیگر دستگاه تزریق فشار بالا در تولید فیلتر هوا، پاکیزه بودن آن است زیرا هیچ گونه مواد پلی یورتانی در داخل هد دستگاه باقی نمی ماند اما در دستگاه تزریق فشار پایین، با توجه به باقی ماندن مواد پلی یورتان واکنش داده در داخل هد دستگاه، ضروری است فوم پلی یورتان به جای مانده با حلالی مانند متیلن کلراید شستشو و پاک گردد.

خط تولید فیلتر هوا در سمنان
خط تولید فیلتر هوا در سمنان

فیلتر هوا را به موقع تعویض کنید

هزینه عوض کردن فیلتر هوای ماشین بسیار کم است و به راحتی قابل تعویض است اما عدم توجه به تعویض به موقع آن می تواند مشکلات و هزینه گزافی به دنبال داشته باشد،بنابراین عدم تعویض به موقع فیلتر هوا از نظر اقتصادی نیز به صرفه نیست و کثیف شدن فیلتر هوا و عدم تعویض به موقع آن علاوه برافزایش مصرف سوخت بنزین باعث ناقص سوختن بنزین و در نتیجه آلودگی هوا می گردد بنابراین می توان گفت فیلتر هوا از محیط زیست نیز حفاظت می کند.

با تعویض به موقع فیلتر هوای اتومبیل و تمیز نگه داشتن آن کارایی موتور خودرو بالا می رود و مصرف سوخت خودرو کامل تر می شود و در مصرف سوخت خودرو صرفه جویی می شود.

نکات کلیدی خرید فیلتر هوای خودرو در سمنان

برای این که بتوانیم فیلتر هوای خودرو مناسبی را تهیه کنیم باید برخی نکات را رعایت کنیم. مهم ترین نکته در خرید فیلتر هوا خودرو، اندازه  فیلتر هوا است زیرا اندازه فیلتر باید دقیقا با سیستم تهویه مطابقت داشته باشد. به همین جهت ابتدا باید اندازه فیلتر هوا قبلی را در سیستم تهویه اندازه بگیرید.

اندازه گیری ابعاد در فیلتر هوا کار بسیار ساده ای است. همچنین می توانید از دفترچه راهنمای سیستم تهویه نیز ابعاد فیلتر هوا ا به دست آورید.

خط تولید فیلتر هوا در سمنان

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خط تولید فیلتر هوا در سمنان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 272 تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت: 16:06

اقامتگاه های بومگردی درگلستان : تا قبل از اینکه اقامتگاه های بومگردی پا در میان بگذارند سفرهای مردمی به صورت دیگری بود و اکثرا مردم برای اقامت از هتل ها و سوئیت اهای اجاره ای استفاده می کردند. ولی هزینه ها به صورتی بود که هر کسی توان رفتن و رزرو این سوئیت ها را نداشت. اما با روی کار آمدن اقامتگاه های بومگردی وضعیت کاملا متفاوت شده است سفرها کمی ارزان تر شده است و هم اینکه مسافرین هر مقصد می توانند با گویش و شیوه زندگی مردمان آن منطقه آشنا شوند و از تمامی غذاهای محلی آنها استفاده نمایند و همچنی می توانند سوغات و صنایه دستی این منطقه را خریداری نماییند.

تعریف اقامتگاه بومگردی

اقامتگاه های بومگردی به آن دسته از اقامتگاه هایی گفته می شود که در محیط روستایی و طبیعی و بر اساس بافت تاریخی و سیمای روستای مورد نظر باشد و همچنین حداکثر تعامل با جامعه محلی و توجه به اقلیم، زمینه حضور گردشگران را با کیفیتی قابل قبول و تعریف شده فراهم می نمایند.

در واقع اقامتگاه های بومگردی از توریست ها و مهمانان در مکانی که مشابه فرهنگ و آداب و رسوم خودشان است پذیرایی می کنند و خاطرات خوشی از منطقه را برای مهمانان خود به ارمغان می آورند و همچنینمی توانند یک منبع درآمدی نیز داشته باشند. هر اقامتگاه بومگردی بر اساس امکاناتی که به شما ارائه می دهد درجه بندی شده و خدمات مورد نیاز شما را از جمله محلی برای استراحت و خواب شبانه، سرویس های بهداشتی و حمام، پذیرایی و سرو غذا یا وجود امکانات کامل آشپزی و … را برای مهمانانش فراهم می نماید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی دراستان گلستان

امروزه در هر استان و منطقه ای ایران اقامتگاه های بوم گردی متعددی را خواهید یافت که میزبان شما بوده و حضور امن و راحت شما را در روستاها، طبیعت و مناطق مختلف ایران فراهم می کنند.شهرهای شمالی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هر چند که در خطه شمال سوئیت های اجاره ای به وفور به چشم می خورند اما کسانی هستند که خواهان رزو اقامتگاه بومگردی در گلستان شوند.

استان گلستان به دلیل اینکه دارای تنوع فرهنگ و آداب و رسوم و همچنین وجود قومیت های مختلف و طبیعت بی نظیری که دارد در جای جای این استان شما می توانید اقامتگاه های بومگردی را رزرو کنید که هر کدام از این مجموعه اقامتگاه ها با توجه به جاذبه طبیعی و موقعیت خاصی که دارد دارای امتیازاتی می باشد.

اقامتگاه بومگردی خالد نبی گلستان

این اقامتگاه در واقع می توان گفت یکی از بهترین اقامتگاه های بومگردی گلستان در فصل بهار می باشد. این اقامتگاه در میان هزار دره و در بین دشت های سرسبز و زیبایی شقایق می باشد و شما می توانید از این منظره رویایی استفاده کامل را ببرید. از ویزگی های این اقامتگاه بومگردی موسیقی زنده قوم ترکمن و همچنین اسب سواری با لباس های محلی مردمان ترکمن بسیار رویایی و هیجان انگیز است.

بوم گردی خالدنبی بهترین گزینه برای اقامت کسانی می باشد که علاقه مند به تجربه زندگی ترکمنی هستند . سوار بر پشت اسب های ترکمن در مراتع و صحراهای وسیع ، پیاده روی بر روی تپه های چشم نواز کوه چرکزلی ، بازدید از گورستان تاریخی خالدنبی و کمپ شبانه در طبیعت اطراف خانه ، همگی از تفریحات مهیجی است که با اقامت در بوم گردی خالدنبی میتوانید تجربه کنید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی زیارت

کلی رخت خواب گل گلی گرم و نرم و زیبا داریم که در حالی که روشون دراز کشیدید و از پنجره های اتاقتون در حال تماشای مهتاب هستین، میتونین خواب آرام شیرینی رو تجربه کنید. همچنین به محض بیدار شدن چشمتون طبیعت زیبا جنگلی اطراف خواهید دید. بعدش خوردن یک صبحانه کاملا گرگانی میتونه یک روز متفاوت رو بهتون نوید بده. ضمننا جا واسه پارک ماشین داریم، توالت فرنگی و ایرونی،تهویه مطبوع، یخچال و از همه مهمتر حمام گرم که خستگی سفر رو از تنتون بیرون می کنه.  کلی هم ظرفای قشنگ داریم که احتمالا حین خوردن ناهار محو تماشای اونا میشین.

کلی غذاهای خوشمزه داریم که بیشترشون رو تا حالا نخوردین مثل خورشت "ساک" و "مرغانه ماست"، "ماش پتی و خیلی چیزای خوشمزه دیگه به سبک سنتی و گرگانی خودش پخته میشه. زندگی به سبک گرگانی و طعم دوست داشتنی غذاهای لذیذ مطمئنا خاطره خوش سفر به گرگان رو تا مدتها توی ذهنتون نگه می داره.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی ساسنگ مینودشت

اقامتگاهی در ارتفاعات مینودشت برای تجربه زندگی در روستایی ییلاقی و همنشینی با مردمانی دوست داشتنی. اقامتگاه بوم گردی ساسنگ در ییلاقات شهر مینودشت در استان گلستان واقع گردیده است. ساسنگ یک روستای کوچک و آرام در دل جنگل های هیرکانی است و آبشارهای دائمی و پرآبی دارد که با یک پیاده روی نیم ساعته در مسیر جنگلی میتوان به آنها رسید.

جاذبه های گردشگری:

آبشارهای ساسنگ که پیاده روی نیم ساعته تا اقامتگاه دارد.

ترکمن صحرا و برج گنبد قابوس که بلندترین برج آجری جهان است و ۳۸ کیلومتر تا اقامتگاه فاصله دارد.

سایت پاراگلایدر ترسه مینودشت که تا اقامتگاه ۶۵ کیلومتر فاصله دارد.

گورستان باستانی خالدنبی که تا اقامتگاه ۱۱۳ کیلومتر فاصله دارد.

اقامتگاه ۱۲ اتاق دارد که در سه رده طبقه بندی شده و دارای امکانات مختلفی است.مجموع ظرفیت حداکثر ۴۵ نفر است و چشم انداز تمام اتاق ها رو به جنگل میباشد.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی پونه آرام علی آباد کتول

واحد اقامتگاهی پونه آرام واقع در روستای سیاه رودبار می باشد. این روستا در فاصله 20 کیلومتری شهرستان علی آباد کتول واقع شده است. سیاه رودبار بزرگترین ذخیره گاه سرخدار می باشد و دارای طبیعت بی نظیری می باشد. جاذبه های گردشگری به این اقامتگاه بومگردی سد کبودوال می باشد که در حدود 20 دقیقه فاصله دارد و شما می توانید از آنجا در حدود 15 دقیقه حرکت کنید و به پارکینگ آبشار کبودوال برسید و از بزرگترین آبشا خزه ای دیدن نمایید. علاوه بر این دیدنی ها شما میتوانید شیرآباد , جنگل زرین گل , جنگل سرخدار , آبشارهای چپه دره و نروز سیاه رودبار و همچنین جنگل ابر دیدن نمایید.
در این واحد بومگردی شما میتوانید هر نوع غذای محلی را در رستوران سنتی سفارش دهید.و همچنین می توانید با صنایع دستی این مردمان پر تلاش آشنا شوید . اقامتگاه بومگردی پونه آرام دارای گارگاه و فروشگاه صنایع دستی می باشد که شما می توانید انواع سوغات را برای رونق زندگی مردمان این منطقه خریداری نمایید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی فارسیان آزادشهر

این اقامتگاه یک خانه سنتی و بومی در روستای فارسیان آزادشهر می باشد. این مجموعه دارای 4 واحد اقامتی در مساحت حدود 1400 متر می باشد. این اقامتگاه درمنطقه ییلاقی قرار گرفته است و بدلیل حفظ محیط کاملا روستایی یکی از اتاق ها فاقد سرویس و حمام اختصاصی می باشد و در حیاط محوطه برای رفاه و آسایش شما سرویس ایرانی و فرنگی تعبیه ده است.

یک روز اقامت دراین مجموعه و نشستن بر روی یک تراس زیبا و همچنین بخاری هیزمی شما را مهمان یک منظره شگفت انگیز می کند و چنان آرامشی را به شما هدیه می دهد که شاید کمتر جایی تجربه کنید. هیجان دراین اقامت از بدو ورود با قرار گرفتن بر روی پل معلق آغاز می شود و شما را به مهمانی طبیعت شگفت انگیز فرا می خواند. این مجوعه بی نظیر دارای موزه صنایع دستی و همچنی آلاچیق های اختصاصی برای هر واحد اقامتی می باشد که می توانید از آنها برای صرف صبحانه و یا شب نشینی استفاده کنید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه فاضل آباد

اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه در شهر فاضل آباد شهرستان علی آباد کتول، استان گلستان واقع شده است. این اقامتگاه بوم گردی در روستای تاریخی و گردشگری ریگ چشمه و با مصالح بومی مطابق با معماری سنتی خانه های بومی این منطقه بنا شده که چشم اندازی زیبا رو به طبیعت بکر و سرسبز روستا دارد. روستای ریگ چشمه یکی از روستاهای بسیار زیبای دهنه ی محمدآباد کتول است که دارای طبیعتی بکر و فوق العاده می باشد و ظرفیت های خوبی برای جذب گردشگر از سراسر نقاط کشور را دارا می باشد.

جنگل های انبوه و زيبا، چشمه هاي فراوان، رودخانه، آبشارهاي بلند از جمله جاذبه های دیدنی روستا هستند که همه ساله باعث جذب شمار زیادی گردشگر به این منطقه می شود.دسترسی به این اقامتگاه به راحتی و از طریق مسیری آسفالت فراهم شده است. آنتن دهی حداکثری شبکه های اینترنت و تلفن همراه نیز در این اقامتگاه از نکات مثبت آن است.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه سنتی بهشت پاقلعه رامیان

اقامتگاه سنتی بهشت پاقلعه که در ورودی روستاهای ییلاقی منطقه و با فاصله ۳۰ دقیقه از شهر رامیان قرار گرفته است. این روستا سرسبز در شهرستان رامیان استان گلستان واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی از زمستان های سرد و تابستان های معتدل و مرطوب برخوردار است. این روستا در دل جنگل سرسبز و زیبای هیرکانی قرار دارد. این جنگل جاذبه های طبیعی زیادی همچون چشمه نیلبرگ، استخر طبیعی گل رامیان، غار نا شناخته شیرآباد، جنگل دره ملا، قلعه تاریخی میران، آبشارهای سیدکلاته، انجیر چشمه، پارک جنگلی زیبای دلند، آبشار چفت و آبشار جوزک دارد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.خانه های بومی این روستا به سبک خانه های روستایی شما ساخته شده که سقف آنها شیروانی و با گل و خشت خام ساخته شده اند.برای گذراندن اقامتی خوش در این اقامتگاه و رزرو از سایت گلستانی ها می توانید اقدام نمایید.

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

اقامتگاه های بومگردی در گلستان

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : اقامتگاه های بومگردی درگلستان , اقامتگاه بومگردی در استان گلستان , بوم گردی در گلستان , لیست اقامتگاه های بومگردی در گلستان , بهترین اقامتگاه بوم گردی در گلستان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت: 1:03

خبرنامه